niedziela, 21 lipca 2013

Mikasa MVA 370 z autografami ZAKSY Kędzierzyn-Koźle.

Cześć!
Sory za nieobecność i brak wpisów, ale zrozumncie. Nie samym internetem żyje człowiek.

Dziś jednak przedstawię Wam piłkę z autografami ZAKSY KK. Podpisy zebrałam osobiście na meczu ligowym w Częstochowie. 

Na niej znajdują się autografy:
-Daniela Castellaniego,
-Pawła Zagumnego,
-Marcina Możdżonka,
-Felipe Fontelesa,
-Łukasza Wiśniewskiego,
-Piotra Gacka,
-Dominika Witczaka,
-Serhyi Kapelusa,
-Michała Ruciaka,
-Grzegorza Pilarza,
-Macieja Polańskiego,
-Rogeiro Nogueira Mineiro.


Jest to skarb w mojej kolekcji. Zajmuje honorowe miejsce na regale, na jednej półce z medalami! :) Jej nie oddam, zbyt dużo wspomnień. Chyba, że ktoś zapłaci dużo kasy, albo zapewni mi podwójne wejściówki na meczyk :) Ale to forma żartu oczywiście. 

Wiecie co?
W tym tygodniu mają przyjść do mnie 3 przesyłki.
Mianowicie:
1. Pocztówki PGE Skry Bełchatów z sezonu 11/12
2. Dwie koszulki reprezentacyjne od zawodnika
3. Replika koszulki, szalik i pocztówki (nowy zestaw) Skry!

Coś pewnie dołączy do zakładki "Wymiana/sprzedaż"!

Pozdro600! :)

3 komentarze:

  1. Ja też mam taką Mikasę:) stoi na półce jak jakiś puchar, aż boję sie z niej kurz ścierać bo podpisy już powoli blakną:/
    Nie zamieniłabym jej na nic:)

    ps. dodaję do linków Twojego bloga - by pamiętać :)
    I zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Trafiłam na Twojego bloga całkiem przypadkowo...
    Jestem pod ogromnym wrażeniem ilości siatkarskich autografów!! :)
    Bardzo Ci gratuluję wspaniałej, bogatej kolekcji!!

    PS Dodaję do ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, również trafiłam tu przypadkiem i aż nie mogę uwierzyć, że masz tyyylee autografów i to zdobytych osobiście.
    Bardzo zazdroszczę i gratuluję! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://podpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń