sobota, 6 lipca 2013

Autografy, klaskacz i koszulka z AZS-u Częstochowa

Pierwszy post z kolekcją... Ahh!
Przedstawię Wam zdjęcia z autografami siatkarzy AZS-u, koszulkę i klaskacz.
Zdjęcia z autografami:
Trener Marek Kardos
2 Adrian Hunek
3 Srecko Lisinac
4 Mariusz Marcyniak
5 Andrzej Stelmach
6 Dawid Murek
7 Michał Kaczyński
10 Miłosz Hebda
12 Grzegorz Bociek
14 Marcin Janusz (x2, wymiana)
16 Kacper Piechocki (oddałam w konkursie)
17 Jakub Bik


Klaskacze rozdawali na ostatnim meczu na Zawodziu AZS-u z Indykpolem (II mecz). Jeden zdarłam kibicując, a drugi wzięłam na pamiątkę.

Koszulka należała kiedyś do Andrzeja Stelmacha. Na zdjęciu jest właśnie w niej. Wylicytowałam ją w aukcji charytatywnej, którą sama organizowałam.


Jeśli chcielibyście jakiś autograf z AZS-u to skontaktujcie się ze mną poprzez maila. W sezonie ligowym postarałabym się załatwić w zamian za jakiś podpis lub bezinteresownie.

Pozdrawiam gorąco, Magda.

2 komentarze: