niedziela, 7 lipca 2013

Autografy Asseco Resovii Rzeszów.

WItam w słoneczną niedzielę!
Dziś przedstawię Wam kolekcję autografów z Asseco Resovii Rzeszów, dwukrotnego Mistrza Polski 2012 i 2013. Autografy napewno ważne, ponieważ zdobyte osobiście! Mecz odbył się 12.01.2013r. Resovia wygrała wtedy 3:0, a statuetkę najlepszego zawodnika odebrał Jochen Schoeps. Brakuje tu Zbyszka Bartmana, ponieważ nie było go wtedy w składzie. Drobna kontuzja. Krzysiek Ignaczak też nie obecny na zdjęciach. Oddałam w dobre ręce, ale zdobędę nie jeden jeszcze. Ale mam ich autografy w kolekcji reprezentacyjnej! :) Paula Lotmana oddałam w konkursie.
Mam jeszcze tu autografy innych chłopaków, którzy grali w Rzeszowie w poprzednim sezonie. Opowiem jak zdobyłam.

Na zdjęciach:
Trener Andrzej Kowal,
Maciej Dobrowolski
Wojciech Grzyb (wymarzony)
Piotr Nowakowski
Lukas Tichacek
Grzegorz Kosok
Olieg Achrem
Jochen Schops
Nicola Kovacević
Łukasz Perłowski
Rafał Buszek
Gyorgy Grozer (niestety kupiony, ale nie żałuje)
Marco Bojić (wymiana z OFC Piotra Nowakowskiego)


Jak widzicie, jest też zdjęcie z napisem "Dzięki za Toffifee :) Pozdrawiam! PIT :)". Na drugiej stronie jest zdjęcie Piotrka z autografem. Historia z tym jest taka, że dałam Piotrkowi czekoladki. Bardzo go lubię i jakoś się tak złożyło, że chwilkę się odwróciłam, po czym zabrałam zdjęcie i podziękowałam. Znalazłam ten napis w domu :) Jak dla mnie wielka wartość!

Posiadam dwa zdjęcia Schoepsa i Wojciecha Grzyba. Gdyby był ktoś zainteresowany, to zapraszam do zakładki "Wymiana/sprzedaż".

Pozdrawiam, Magda!

4 komentarze:

  1. No to wiemy, co dawać Piotrkowi. :DD
    Jeju, żeby mieć tak chociaż połowę... zazdroszczę. Niech Ci się kolekcja pomnaża! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. a możesz powiedzieć w jakim sektorze najlepiej siąść by zdobyć autografy zawodników ?
    Wybieram się na mecz Resovii nie długo a nie mam doświadczenia w sprawach z sektorami :D

    OdpowiedzUsuń