niedziela, 7 lipca 2013

Koszulka z autografami PGE Skry Bełchatów.

Druga na blogu koszulka!
Zostało jeszcze z 10... :D A tak poważnie to przedstawiam Wam dość cenny okaz. Długo już u mnie leży. Ok. 8 miesięcy? Coś obok tego. Kupiłam ją na Allegro i nie żałuję. Rozmiar L, żeby się zmieściło dużo podpisów. Widziałam dużo maleńkich koszulek, rozmiary S damskie, gdzie autograf jest na autografie... Nie fajnie to wygląda. Dlatego jak planujecie kupić koszulkę, aby zbierać na niej podpisy to polecam jasną i dużą. Fajna jest, ale brakuje kilku autografów. Jestem pewna, że zabiorę ją na mecz w sezonie 13/14 żeby zdobyć podpisy Conte, Włodarczyka, Tuia'i, Antigi, Uriarte, Wrony i nowego trenera, Miguela Falasci.
Autografy złożyli na niej:
Mariusz Wlazły
Konstantin Cupković x2 (jeden zebrany dzięki Dominice w Kielcach)
Wytze Kooistra
Dante Boninfante
Michał Bąkiewicz
Karol Kłos (zebrany przez Dominikę)
Maciej Muzaj (zebrany przez Dominikę)
Aleksandar Atanasijević
Paweł Zatorski
Michał Winiarski
Daniel Pliński

Dzięki Ci Dominika za te 3 autografy. Nawet nie wiesz ile sprawiło mi to radości. Czekam na paczkę od kierownika, będzie coś dla Ciebie we wrześniu! :)

Pozostałe autografy pomogła mi załatwić Pani Kasia, nauczycielka wychowania fizycznego z LO Szczekociny. Pozdrowienia i wieeelkie dzięki! :)

Pozdrawiam, Magda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz