niedziela, 7 lipca 2013

Koszulka treningowa Bartosza Krzyśka z dedykacją (Indykpol AZS Olsztyn)

Kolejna koszulka z mojej kolekcji. W sumie jedna z ważniejszych, bo z autografem i dedykacją! Jest to koszulka treningowa Bartosza Krzyśka, atakującego AZS-u Olsztyn, z ubiegłego sezonu. Opowiem o jej historii...
II mecz rozgrywany na Zawodziu, pomiędzy AZS Cze-wa, a AZS Olsztyn. Miałam na ten mecz nie jechać, ponieważ popsuł nam się bus. Na mecze jeździmy zawsze ekipą ze szkoły. Mieszkam niedaleko Częstochowy, więc wynajmujemy sobie busika i jeździmy. W dzień meczu, 8 marca, koleżanka ze szkolnej ławki powiedziała, że jedzie z tatą i bratem. Mięli wolne miejsce, więc skorzystałam i pojechaliśmy. Mieliśmy zamówione bilety na grupę 20. osobową, ale gdy podeszłam do kasy, aby odebrać nasze bilety... Było mu przykro i dał nam 4 bilety na bardzo fajne miejsca za darmo. Znamy się tam, pozdrawiam! :) Po meczu biegałam za siatkarzami aby zebrać trochę podpisów. Udało się nawet zrobić zdjęcie z Marcinem Januszem (AZS Cze-wa), Srecko Lisinacem (AZS Cze-wa) i Piotrem Gruszką (AZS Olsztyn). Z tego ostatniego jestem meeega dumna. Ale zgubiłam w komputerze te 3... Znajdą się :D
Wracając do historii... Czekałam sobie pod szatnią na Bartka chyba z 30 minut! Wyszedł ostatni. Podpisał mi 2 zdjęcia, pogadaliśmy. Bardzo pozytywny chłopak! Zapytałam, czy nie ma może jakieś koszulki na zbyciu. Powiedział, że ma i chętnie odda, ale jeszcze ma ważny kontrakt i trenują. Ciężko z woj. śląskiego dostać się nad morze po koszulkę! Poprosiłam o wysyłkę. Skontaktowałam się z nim przez innych siatkarzy, jego kolegów. Powiedział, że pamięta nawet jak się nazywam i przygotował koszulkę z autografem i dedykacją dla mnie oraz siostry. Przysłał ją pocztą. Jestem mega zaskoczona, bo przecież mógł rozdać Olsztyńskim kibicom, a trzymał ją dla mnie. Słowny chłopak, bardzo go za to cenię i kibicuję mu z całego serca!

Zapraszam do zakładki "Wymiana/sprzedaż".

Pozdrawiam, Magda!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz